KLACHTENREGELING

Convivio is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Deze commissie neemt eventuele klachten in behandeling, uitsluitend als deze schriftelijk zijn ingediend. We streven naar open en vooral ook goede communicatie met onze cliƫnten. De kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening valt of staat met een goede samenwerking tussen Convivio, de bewoners en de familie. Omdat het mensenwerk is, kan er altijd iets misgaan. Het is noodzakelijk dat u hierover aan de bel trekt, zodat wij de goede verhoudingen kunnen herstellen en u hierbij kunnen ondersteunen. Mocht u tegen dingen aanlopen of een klacht willen melden, laat het ons dan vooral weten.

KLACHTENLOKET ZORG

Mocht u een klacht of vraag hebben, dan kunt u die voorleggen aan het Klachtenloket Zorg. Deze onafhankelijke organisatie probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een klachtenfunctionaris voor eventuele bemiddeling. Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar via 070-3105392 of [email protected] Meer informatie is te vinden op de website van het Klachtenloket Zorg.

KLACHTENLOKET ZORG

Mocht u een klacht of vraag hebben, dan kunt u die voorleggen aan het Klachtenloket Zorg. Deze onafhankelijke organisatie probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een klachtenfunctionaris voor eventuele bemiddeling. Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar via 070-3105392 of [email protected] Meer informatie is te vinden op de website van het Klachtenloket Zorg.

DE GESCHILLENCOMMISSIE

U kunt ook een klacht indienen bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en Convivio zich aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep kunnen gaan. De Geschillencommissie Zorg Algemeen is bereikbaar via 070-3105310. Meer informatie is te vinden op de website van de Geschillencommissie Zorg Algemeen.