KLACHTENREGELING

Convivio Zorg is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Deze commissie neemt eventuele klachten alleen in behandeling als deze schriftelijk zijn ingediend. Daarom vinden we het belangrijk dat er open en vooral ook goede communicatie is met onze cliënten en hun contactpersonen. De kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening valt of staat namelijk met een goede samenwerking tussen Convivio, de bewoners en de familie.

Omdat het mensenwerk is, kan er altijd iets misgaan. Het is belangrijk dat je hierover op tijd aan de bel trekt, zodat we het probleem kunnen oplossen en je kunnen ondersteunen. Mocht je ergens tegenaan lopen of een klacht willen melden over Convivio, laat het dan persoonlijk weten.

KLACHTENLOKET ZORG

Heb je een klacht of specifieke vraag? Dan kun je die voorleggen aan het Klachtenloket Zorg. Deze onafhankelijke organisatie geeft je informatie en advies om zo jouw klacht op te lossen. Ook kan het loket je in contact brengen met een klachtenfunctionaris voor eventuele bemiddeling. Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar via 070-3105392 of [email protected].

KLACHTENLOKET ZORG

Heb je een klacht of specifieke vraag? Dan kun je die voorleggen aan het Klachtenloket Zorg. Deze onafhankelijke organisatie geeft je informatie en advies om zo jouw klacht op te lossen. Ook kan het loket je in contact brengen met een klachtenfunctionaris voor eventuele bemiddeling. Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar via 070-3105392 of [email protected].

DE GESCHILLENCOMMISSIE

Je kunt ook een klacht indienen bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. De klacht wordt dan een zogenoemd geschil. Een onpartijdige en deskundige commissie beoordeelt het geschil en doet een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en Convivio zich allebei aan die uitspraak moeten houden en je niet in hoger beroep kunt gaan. De Geschillencommissie Zorg Algemeen is bereikbaar via 070-3105310. Meer informatie is te vinden op de website van de Geschillencommissie Zorg Algemeen.