KLACHTENREGELING

Convivio Zorg is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Deze commissie neemt eventuele klachten alleen in behandeling als deze schriftelijk zijn ingediend. Daarom vinden we het belangrijk dat er open en vooral ook goede communicatie is met onze cliënten en hun contactpersonen. De kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening valt of staat namelijk met een goede samenwerking tussen Convivio, de bewoners en de familie.

Omdat het mensenwerk is, kan er altijd iets misgaan. Het is belangrijk dat je hierover op tijd aan de bel trekt, zodat we het probleem kunnen oplossen en je kunnen ondersteunen. Loop je ergens tegenaan of wil je een klacht melden over Convivio, laat het dan persoonlijk weten.

KLACHTENLOKET ZORG

Kom je er met Convivio niet uit? Dan kun je jouw klacht of vraag voorleggen aan het Klachtenloket Zorg. Deze onafhankelijke organisatie geeft je informatie en advies om zo jouw klacht op te lossen. Ook kan het loket je in contact brengen met een klachtenfunctionaris voor bemiddeling. Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar via 070-3105392 of [email protected].

KLACHTENLOKET ZORG

Kom je er met Convivio niet uit? Dan kun je jouw klacht of vraag voorleggen aan het Klachtenloket Zorg. Deze onafhankelijke organisatie geeft je informatie en advies om zo jouw klacht op te lossen. Ook kan het loket je in contact brengen met een klachtenfunctionaris voor bemiddeling. Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar via 070-3105392 of [email protected].

DE GESCHILLENCOMMISSIE

Indien noodzakelijk is het nog mogelijk om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. De klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige en deskundige commissie beoordeelt het geschil en doet een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en Convivio zich allebei aan die uitspraak moeten houden en je niet in hoger beroep kunt gaan. De Geschillencommissie Zorg Algemeen is bereikbaar via 070-3105310. Meer informatie is te vinden op de website van de Geschillencommissie Zorg Algemeen.

Klachtenloket Zorg